Resultatet af turneringen er klar!
Vinder af 2. aften er Susanne og Jonas med hver 258 , Marianne er 3er med 254 og Mads og Bornholm har hver 253.
Samlet vinder er Jonas Houmøller med 493 point (middel 434)
Marianne var tæt på med 490 point, og Mads løber med 3.pladsen med samlet 482 point.
Hvis du vil checke det efter kan du hente resultaterne her. Det er ikke så pænt som bridge-centralens, men de virker :o)
Halvlegsresultat som offentliggjort i igår (samt lidt tidligere i morges) har været underlagt en mindre korrektion – noget med at kunne lægge tal sammen – men det har svinget max to point pr. mand for de berørte parter og resultatet som det står ovenfor står ved magt.